top
logo

Meniu

IMPORTANT!

NOU! Solicitati facturile prin e-mail! Cum?!
1. printr-o cerere completata si depusa la sediul RAM
- solicitati formular de la Relatii Publice
2. pe site-ul R.A.M, in meniul principal, la pozitia: "Factura email/Plata online"
- tot aici puteti face si plata, online.

Start Consumatori
Consumatori
Facturare Email
               Pentru apropierea de client, pentru cunoasterea nevoilor acestuia precum si pentru
a veni in sprijinul acestuia, unitatea noastra a initiat preluarea in facturare si incasare a serviciilor
furnizate pentru fiecare consumator in parte.
             Inca din anul 2001, unitatea noastra procedeaza la emiterea si incasarea facturilor aferente
serviciilor furnizate direct pe fiecare apartament in parte. Acest lucru a fost generat de o anume stare
de indisciplina financiara la nivelul conducerii unor asociatii de proprietari precum si de ritmul scazut
al incasarilor si a fost realizabil datorita clauzelor contractuale avizate de A.N.P.C. Bucuresti.   
            Actiunea de preluare in regim direct de facturare – incasare este insotita si de aplicarea institutiei
,, cesiunii de creanta”. Precizam ca aceasta relatie nu este echivalenta cu un contract de prestari servicii
individual stiind ca, in ceea ce priveste proprietatea, Legea Locuintei 114/1996 stabileste in mod clar limitele
si responsabilitatile.
            Precizam ca, din totalul de 1.634 de blocuri, un numar de 683 de blocuri cu un total de 15.340
 
apartamente, se afla in regim direct de facturare – incasare cu unitatea noastra.
            Actiunea se deruleaza in continuare si este posibila, avand in vedere clauzele contractuale,
contractul de energie termica fiind conform cu legislatia din domeniu in vigoare si aprobat prin Hotararea
Consiliului Local Municipal Buzau nr. 225/27.09.2008.
 
           Modalitatea de stabilire a cantitatilor facturate consumatorilor finali este reglementata prin
« Procedura de stabilire si facturare a consumului de energie termica pentru consumatorii finali »
aprobata de "Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice"
sub numarul 5.306/29.05.2007.





 
 
Pentru consumatori Email
  •  Avem ambitia sa fim mai mult decat un furnizor de utilitati;
  • Una dintre tintele noastre permanente este sa ne situam la
    inaltimea asteptarilor clientilor nostri, locuitorii Buzaului;
     
  • De aceea, ii consideram pe clientii nostri parteneri in procesul
    continuu de imbunatatire a stadardelor calitative ale servicilor pe care le oferim.
  • Sesizarile, sfaturile, reclamatiile si sugestiile Dumneavoastra nu sunt
    pentru noi piedici sau lucruri de speriat, ci ne permit sa reevaluam si
    sa imbunatatim standardele, deciziile si procedurile proprii;
  • Contactul permanent cu clientii nostri ne ofera avantajul de a fi realisti
    si posibilitatea de a gandi in perspectiva;
  • Raportata la consumatori, viziunea noastra este nutrita de valori precum:
    DESCHIDERE, SOLIDARITATE, IMPLICARE, RESPONSABILITATE si EFICIENTA.
                                                  
                                                  Echipa RAM Buzau
 


Sondaje

Ce ati dori sa vedeti in prima pagina a sitului RAM Buzau?
 



bottom

Administrare web: AdiM.